حسرت (مطلب ارسالی ازعشق خرم شهر)

 

با سلام به تمام شما دوستداران شهدا
امروز که سه شنبه است خیلی ناراحت و خوشحالم ، خوشحالم چون ابجیم که سال دوم دبیرستانه امروز به آرزوش نزدیک شده و هر لحظه نزدیک و نزدیک تر میشه آرزوش رفتن به خرمشهر بود و امروز ساعت 11 صبح حرکت کردن، خیلی خوشحال بود خیلی ، ناراحتم چون منم میخوام برم اما باید صبر کنم تا وقتی که نوبتم بشه و شهدا بهم اجازه ورود به خاکی رو بدن که دیوانه وار چشم انتظار لمس و استشمامشم ، شنیدم قبل از عید نوروز از طرف دانشگاهمون میبرن اما متاسفانه چون تعداد زیاده قرعه کشی میکنن و اینجای نامه ست که سخت میشه و واقعا واسم سخت و شایدم اشک آوره اگه انتخاب نشم و مثل پارسال که وقتی فرداش میخواستن بچه ها رو ببرن فهمیدم دانشگاه یه همچین برنامه هایی هم داره و میتونه منو به آرزوم برسونه اما اینو میذارم به پای نطلبیدنم و قسمت نبودن ، چون واقعا قسمت نبود که برم و بنر به اون بزرگی رو که هر روز از کنارش رد میشدم رو نبینم و دقیقا همون روزیکه جمعش کردن ببینم و بخونم ، یعنی وقتی که قرعه کشی هم تمام شده بود ، اون روز خیلی ناراحت بودم و وقتی که تنها شدم یه دل سیر گریه کردم ، روز حرکت بچه ها رفتم پیششون و ازشون خواستم دست راستشونو رو سر منم بکشن و وقتی پاشون به اونجا رسید برام از ته دل دعا کنن که سال بعد منم بیام و اون لذت با شهدا هم قدم شدن رو احساس کنم . نمیتونم اینو نگم اما به تمام کسایی که امروز رفتن حسودیم میشه و دوست داشتم منم باهاشون باشم ، البته ناگفته نماند که تمام این احساساتم خوب و دوست داشتنیه و از نوع خبیثانه نیست .
خدایا تو دانی که من عاشقی بیش نیستم عاشقی که دیوانه وار دوست دارد با شهدای تو هم صدا و همراه شود و در کنار آنان تو را بیشتر و نزدیک تر احساس کند ، اما خدایا حتی اگر نبینم مکانی را که تمام شد جانشان برای تو ، باز هم تو را شاکرم که همیشه با منی .
"هر کدام از ما در گوشه ای هستیم تنها ، اما در یک راه"
...دوستان لطفا برام دعا کنید...

 



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت22:04---29 مهر 1391
سلام امسالو من میتونم کمکتون کنم فقط 10 اسفند به یاد من بندازین خلاصه رفتن شما ا غمتون نباشه اینم ایمیلم mohamad.achak@yahoo.com یاعلی

آشنا
ساعت22:26---23 مهر 1391
سلام منی که آرامش سرزمین مقدس شلمچه رو حس کردم ،امشب از یکی مسافران شلمچه خداحافظی کردم، دلم خیلی هوای هویزه و طلاییه و... کرده
یه بار دیگه رو خاکش سجده کنم ...
ایشاا.. قسمت همه آرزومندابشه .........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 22 مهر 1391برچسب:, توسط